Ez ote dut umore handirik? / ¿Me falta sentido del humor?

Karrajuaren bitartez, "Vaya Semanita"koek euskaltegiei buruzko sketx bat plazaratu dutela jakin dut. Egia esan, ez dit barregurarik sortarazi, ezta gutxiago ere. Topiko lar batera nire ustez. Eta zer esanik ez, ez omen du zerikusi handirik joan den asteburuan Vocento taldeko egunkarietan argitaratutakoaren arabera euskaltegiek eman nahi duten irudiarekin.
Laburbilduz, ez dut uste halako txisteek euskarari laguntza handirik ematen diotenik. Nahiz eta beharbada baten batek umore falta dudala esango didan.

Vía Karrajua, me entero de que en el programa Vaya Semanita han realizado un sketch sobre un euskaltegi. Reconozco que no me ha gustado; me parece que tiene mucho de tópico y poco que ver con la realidad de lo que se hace en el día a día. Resulta curioso compararlo con la imagen que los centros quieren dar en el encarte que apareció en los diarios del grupo Vocento el fin de semana pasado.
En definitiva, no creo que este tipo de chistes ayuden mucho a la lengua. Aunque alguno/a me diga que tengo poco sentido del humor.

Comentarios