Gaztetako amodio

Antton Valverderen abesti bat dakarkizut gaurkoan. Aspaldi nenbilen atzetik, behin telebistan ikusentzun ondoren.  Areago, egunero-egunero euskara-irakasle gisa niharduen garaian baliatu nuen lehen amodioari buruz eraiki nuen ariketa batean, baina auskalo non egongo den orain VHS bideozinta hura.

1997an izen bereko diskoa argitaratu zuenean beste letra bat zuela ikusi nuen. Eta beste sopresa bat:   jatorrizkoa (neure gustukoa, alegia) Xabier Leterena dela irakurri dut Badok.infon.

Valverderi berari zuzenean eskatzea pentsatu dut inoiz, baina azkenean Ekaitzaldi blogean aurkitu dut bidea, 2007ko sarrera batean: duela 20 urte inguru Durangon egin zen kontzertuko grabaketa da.



larbelaitz Flickr-en


La canción es de Antton Valverde, un cantante quizá no tan conocido como otros de su generación. Aunque en el disco que publicó en 1997 el tema tiene otra letra, prefiero esta versión, basada en un poema de Xabier Lete: "gaztetako amodio, orbanik gabea", o amor de juventud, inmaculado.

Comentarios